Среда, 22.11.2017, 19:21
Приветствую Вас Гость | Регистрация | Вход

Профорієнтаційний портал НМЦ ПТО в Чернігівській області

Меню сайта
Інтернет-видання
Форма входа
Поиск
Календарь
«  Ноябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Як адаптуватися на новій роботі

Як адаптуватися на новій роботі

  1. 1. Будьте оптимістично налаштованими, доброзичливими, спокійними та ненав’язливими. Висловлюйте щирий інтерес до інших. Посміхайтесь! Ввічливо дякуйте за кожну допомогу чи пораду і ці люди приймуть Вас до свого кола.
  2. 2. Під час знайомства з майбутніми колегами намагайтеся спочатку запам’ятати, а коли випадає нагода, – записати собі їх імена. Щоб запам’ятати нові імена, в момент знайомства будьте уважними: повторіть вголос ім’я людини, з якою Вас знайомлять, а також подумайте про знайому Вам людину, яку звуть так само. Обов’язково вивчіть усі нові імена і завжди говорити ім’я людини під час звернення: кожному це приємно. Пам’ятайте, що для людини звук власного імені найсолодший і найважливіший звук людської мови.
  3. У перші дні роботи Ви маєте чітко з’ясувати, якими є Ваші функціональні обов’язки і, хто є Вашими безпосередніми керівниками та підлеглими, щоб у майбутньому не виконувати чиїхось обов’язків. Тому попросіть керівника допомогти Вам у такій справі. Якщо начальник відсутній і ви не знаєте що робити, то необхідно:
    • звернутися до відділу персоналу та професійного розвитку, де вас оформили на роботу, і порадитись з ними;
    • звернутися до заступника начальника, який зможе розповісти вам, чого від вас очікують та поставити перед вами початкові завдання;
    • подивіться на цю ситуацію, як на унікальну можливість одразу познайомитися зі своїми колегами.
  4. Запитуйте Ваших колег про те, чого не знаєте чи не вмієте. Людям приємно, коли до них інколи звертаються по допомогу. Будьте гарним слухачем. Заохочуйте інших розповідати Вам про себе. Ведіть розмову в колі інтересів Вашого співрозмовника. Проявіть зацікавленість у роботі. Будьте готові виконувати приємні та неприємні доручення і завдання. Дбайте про обладнання та матеріали. Намагайтеся бути зайнятим протягом всього дня, навчіться розподіляти свій час на виконання роботи. Не будьте відсутні без поважних причин.
  5. Приходьте вчасно. Знайте основні правила безпеки та слідкуйте за здоров’ям. Якісно виконуйте свою роботу. будьте доброзичливими і коректними, і нове робоче місце стане Вашим найулюбленішим.

Якщо хочеш досягти успіхів в роботі, ніколи не кажи…

  1.  "Вони мені так і не передзвонили або Вони передзвонять пізніше” Ці фрази є однаково невдалими. Розраховувати на те, що хтось вам буде дзвонити з Ваших питань, вказує лише на те, що справа не рухається з місця.
  2. "Я вважав, що хтось інший буде вирішувати це питання. Виправдовування лише гальмує справу. Уникайте міркувань про те, що Ваші завдання виконує інший працівник. Своє питання структуруйте, з’ясуйте нюанси, перепитайте, якщо не все зрозуміло.
  3. "Я просив її (його) передати, що … Якщо Ви просили когось передати вашу інформацію потрібній особі, це не означає, що завдання виконано. Крім того, Ви переклали відповідальність за вирішення справи на іншу людину. Гарний спеціаліст ніколи не перекладає відповідальність на інших.
  4. "У мене не було часу або Я був дуже зайнятий. Ці фрази підкреслюють Ваш непрофесіоналізм. Вміння виконувати завдання в строк – обов’язкова риса гарного працівника. Посилаючись на відсутність часу, Ви підписуєтесь під гаслом: "Не справився з роботою”.
  5. "Я не здогадався запитати про це. Головне у роботі передбачити все, що необхідно зробити. Гарний працівник здатний бачити на декілька кроків вперед та враховувати ситуації, що можуть виникнути.
  6. "Але до закінчення терміну у мене є ще час. Пам’ятайте. Аврали нікому не потрібні. Те, що зроблено в останню хвилину, не залишає часу для перевірки та виправлення помилок. Ринок не терпить товарів та послуг поганої якості.
  7. "Обіцяю, я візьмусь за цю справу негайно Ця фраза вказує на те, що Вам нагадали про невиконане завдання, тобто Ви неорганізований, безвідповідальний робітник. Постійне нагадування може мати різні наслідки, а саме, звільнення з роботи, ніколи не матимете кар’єрного зросту.
  8. "Я до неї (його) не зміг додзвонитися. Будьте винахідливими. Просте вигадування різних відмовок вказує на Ваше безсилля. Ваші активні дії – ключ до успіху. Всі перешкоди, які виникають під час роботи, треба долати самому.
  9. "Я це зроблю, як тільки отримаю від …” При конкуренції, що існує в ринкових відносинах, відповідь дуже невдала. Це вказує, що Ви володієте ситуацією на даний час, можете зірвати строки виконання. Треба постійно займатися проблемою, взяти на себе відповідальність за її виконання.

Професійна компетентність та добросовісне виконання службових обов’язків є визначальними для кар’єри.

За якими критеріями оцінюють спеціаліста роботодавці?

  • якість виконання робіт
  • виявлення творчості
  • професійна майстерність
  • вміння працювати без нагляду
  • складність виконуваних робіт
  • соціально-психологічні якості
  • відповідальне ставлення до праці
  • виробнича дисципліна
  • вміння працювати в команді
  • дбайливе ставлення до обладнання та документів
  • вміння відповідно одягатися
  • відповідальне ставлення до здоров’я